FB

TU GENERALI

Grupa Generali Polska jest ważną częścią działającej na rynkach całego świata Generali Group, która założona została w 1831 roku w Trieście. Tradycja, doświadczenie i obecność na arenie międzynarodowej, a także wiodąca pozycja rynkowa grupy zobowiązuje wszystkie towarzystwa Generali Group, w tym także nas, do podejmowania działań i inicjatyw, które utwierdzają dobrą reputację firmy i zwiększają jej wartość. Generali w Polsce działa zgodnie ze standardami Generali Group i przyczynia się do realizacji jej celów. Przestrzegamy zasad współpracy obowiązujących w koncernie i aktywnie wykorzystujemy możliwości wymiany wiedzy i zasobów.

Generali w Polsce to profesjonalny, godny zaufania i aktywny partner, stawiający jakość na pierwszym miejscu. Korzystając z olbrzymiej wiedzy i doświadczenia Generali na rynkach międzynarodowych ponosimy odpowiedzialność za rozwój Generali na polskim rynku.

Identyfikujemy się z firmą Generali i godnie ją reprezentujemy.

Generali chce być towarzystwem cieszącym się społecznym uznaniem i zaufaniem. Oferując profesjonalne usługi i produkty ubezpieczeniowe zapewnia Klientom bezpieczeństwo finansowe.

Wszystkie działania zorientowane są na Klienta i jego potrzeby. Oznacza to, że dąży do utrzymywania trwałych relacji z Klientami. Produkty Generali dostosowane są do potrzeb Klientów na każdym etapie i w każdym obszarze ich życia.

Generali nie podąża za wszystkimi modnymi trendami, ale gwarantuje Klientom pewność, innowacyjność, bezpieczeństwo i finansową stabilność. Doradztwo w zakresie działań prewencyjnych postrzegane są jako ważne zobowiązanie wobec Klientów. Orientacja na Klienta kształtuje kulturę organizacji i zarządzania i znajduje swoje odzwierciedlenie w wynikach finansowych i rosnącym udziale w rynku.

Jest znaczącą firmą w sektorze usług finansowych dla osób prywatnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z tym, że chce umacniać pozycję, a nie tylko ją utrzymywać, wyznacza trendy i szybciej od konkurencji reaguje na wymagania rynkowe. Wykorzystuje każdy kanał dystrybucji przynoszący zysk, jednocześnie zastępuje nierentowne obszary działalności rentownymi.

Działanie zorientowane na realizację celów i sukces, profesjonalizm i rozsądne gospodarowanie zasobami to naczelne zasady strategii Generali. Ponadprzeciętne osiągnięcia będą szczególnie honorowane. Uznanie osobistych zasług oraz satysfakcja i zadowolenie z pracy są istotne dla uzyskania ponadprzeciętnych wyników.

Aby mierzyć stopień realizacji zamierzeń Generali już na samym początku dokładnie definiuje cele i pożądane wyniki projektów i procesów. Wszelkie odchylenia od wyznaczonych celów będą otwarcie komunikowane i będą pociągały za sobą odpowiednie konsekwencje. Identyfikuje się i działa zgodnie z każdą podjętą decyzją.

Więcej na stronie www.generali.pl

Strona wykorzystuje cookie w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszej oferty do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony zgadzasz się na ich zapisywanie w pamięci urządzenia zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.